Veelgestelde vragen

Is er iets niet duidelijk? Heb je een vraag?

Kijk dan hier eens of je het antwoord vindt:

Welke betaalmiddelen zijn er beschikbaar?
Je kan bij ons betalen met Bancontact / Mistercash, Maestro, Kredietkaart (Visa, Mastercard/…), de Belfius betaalknop, de KBC betaalknop en via overschrijving.
Voor de elektronische betalingen maken wij gebruik van de betaaldiensten van Mollie. Dat is een betalingsprovider.
Zij handelen de elektronische betalingen van veel kleine webshops af en geven ons de mogelijkheid om ons te concentreren op dat wat we het liefste doen: jouw bestelling zo snel mogelijk klaar maken en verzenden.
De diensten van Mollie zijn, net als die van HetWenshuisje.be / Gevasi trouwens, beveiligd met SSL encryptie voor een veilige communicatie tussen jouw toestel en de server.

Zo winkel en betaal je in alle veiligheid.

Wie is Mollie en wat doen zij op mijn rekeningafschrift?
Voor de elektronische betalingen (alles behalve de gewone overschrijving) maken wij gebruik van de betaaldiensten van Mollie. Dat is een betalingsprovider.
Zij handelen de elektronische betalingen van veel kleine webshops af en geven ons de mogelijkheid om ons te concentreren op dat wat we het liefste doen: jouw bestelling zo snel mogelijk klaar maken en verzenden.
De diensten van Mollie zijn, net als die van HetWenshuisje.be / Gevasi trouwens, beveiligd met SSL encryptie voor een veilige communicatie tussen jouw toestel en de server.

Zo winkel en betaal je in alle veiligheid.

Moet ik een account aanmaken om bij jullie te kunnen bestellen?
Nee dat hoeft niet. Je kan gewoon je gegevens invullen tijdens het afrekenen. Als je wil kan je daar wel een account aanmaken, maar het is niet nodig.
Waarom zou ik een account aanmaken?
Wanneer je er toch voor kiest een account aan te maken kan je de status van jouw bestelling zien via de Mijn Account pagina als je ingelogd bent.
Je kan dan ook reviews geven van de producten die je gekocht hebt en je moet je gegevens niet opnieuw ingeven wanneer je een volgende bestelling zou willen plaatsen.

Je kan trouwens snel en makkelijk een account aanmaken door te klikken op de facebook knop.

Kan ik mijn pakje ook volgen?
Onze Pakjes vol Geluk worden verstuurd met Bpost en hebben een trackingnummer waarmee het pakje kan gevolgd worden.
Van zodra het pakje klaargemaakt en/of verzonden is ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging en hierin vind je ook de link waarmee je rechtstreeks te status van jouw pakje kan opvragen.
Klanten met een account vinden deze link ook terug bij hun bestelling-overzicht.
Ik heb zonet een Medaillon, gevuld met bedeltjes en / of steentjes, in mijn winkelmandje geplaatst, maar ik wil nog iets veranderen. Moet ik nu opnieuw beginnen?
Nee, dat hoeft niet.
Wanneer je in je winkelmandje op het hoofdproduct klikt (het product waar de prijs naast staat), dan kom je terug op jouw oorspronkelijke keuze en kan je alles aanpassen en je winkelmandje updaten.
Niet duidelijk of lukt het niet? Wij zijn ook telefonisch bereikbaar tussen 9 en 17u.
Kan ik veilig en betrouwbaar winkelen bij Het Wenshuisje?
Jazeker! Vanaf het moment dat je op onze site komt is alle verkeer versleuteld via SSL, te herkennen aan het slotje in de adresbalk.
Hierdoor kan niemand stiekem meekijken naar wat jij hier doet of welke gegevens jij hier ingeeft.
Ook de betalingen worden uiteraard afgehandeld via SSL. Dit gebeurd door onze betalingsprovider Mollie. Zij zijn gespecialiseerd in elektronische betalingen voor webshops.
Wanneer je betaling gelukt is sturen zij ons dit door en gaan wij verder met je bestelling. Er worden door ons geen betalingsgegevens opgeslagen.
Ook je persoongegevens, nodig voor de verder afhandeling van je bestelling, worden met zorg behandeld en zullen nooit aan derden worden doorgegeven.
Uitsluitend je leveringsadres naar onze logistieke partner om je pakje te kunnen verzenden natuurlijk.
Van zodra jouw pakje verzonden is ontvang je een e-mail met daar in de track & trace informatie zodat je jouw pakje kan volgen tot bij jou.

Mocht er dan iets mis zijn, wij hopen uiteraard van niet, kan je ons altijd contacteren via e-mail 24u/24 of telefoon (overdag) en zoeken we direct naar een oplossing.
Je hebt ook 14 dagen bedenktijd wanneer je iets online besteld. Je kan dus je bestelling binnen deze periode omruilen of terugsturen waarna je je geld terug krijgt.
Wij doen uiteraard ons uiterste best om te zorgen dat dit niet nodig zal zijn.

Mocht je na het bestellen en / of betalen zien dat er iets niet klopt met je bestelling.
Stuur dan een e-mail naar orders@hetwenshuisje.be met vermelding van je bestelling-nummer en het probleem. Dan kunnen wij het rechtzetten voor het wordt verzonden.

Dit is voor iedereen de beste oplossing natuurlijk.

Het juiste antwoord niet gevonden? Stuur ons dan een mailtje met je vraag en we beantwoorden ze zo snel mogelijk.