Hoe kan je bestellen?

Is er iets niet duidelijk?
Heb je problemen om een bestelling te plaatsen?
Volg dan de volgende stappen:

1. Account aanmaken of niet?

Je hoeft geen account aan te maken om een bestelling te plaatsen bij Het Wenshuisje. Je kan ook gewoon direct bestellen.
Een account is handig omdat je dan niet telkens opnieuw je gegevens hoeft in te vullen.
Je kan ook je vorige bestellingen bekijken en volgen, je kan reviews plaatsen van de producten die je reeds hebt besteld en je wenslijstje en winkelmandje blijven bewaard.
Indien je wel een account wil aanmaken kan dat eenvoudig door rechts bovenaan op Inloggen te klikken en dan je gegevens en een wachtwoord in te vullen of gewoon verbinden met je Facebookaccount.
Je kan ook bij het afrekenen alsnog een account aanmaken met Facebook of door “Een account aanmaken?” aan te vinken en een wachtwoord te invullen.
hoe-bestellen-login

Login / Account aanmaken popup

2. Een artikel in je winkelmandje plaatsen.

Ga naar het gewenste artikel door in de menubalk de juiste categorie te kiezen en dan te kiezen uit het overzicht of maak gebruik van de zoekfunctie links bovenaan.
Hier vind je een lijst van al onze producten.
Wanneer je het gewenste product gevonden hebt kies je de gewenste kleur of variant en het aantal en klik je op “In Winkelmandje”.
Je krijgt dan bovenaan een melding in het groen dat het product in het winkelmandje geplaatst is.
Sommige producten, zoals onze gevulde medaillons en Wens Pakketten, hebben wat meer opties.
Je kan deze helemaal naar wens samenstellen door gewoon de stappen te volgen.
Van zodra alle benodigde stappen uitgevoerd zijn kan je onderaan ook op “In Winkelmandje” klikken.
Heb je een vraag over een bepaald product kan je gewoon op het tabblad “Een Vraag?” klikken.
Wij weten dan direct over welk product het gaat.
Je kan natuurlijk ook bellen naar 052/57.86.58 van maandag tot vrijdag van 9u tot 19u waar we je graag met raad en daad bijstaan.
Indien je nog andere producten wil bestellen ga je uiteraard gewoon op dezelfde manier te werk.
Zoniet ga je naar de volgende stap.
hoe-bestellen-product

Productpagina

hoe-bestellen-product-in-winkelmandje

Product in winkelmandje

3. Het winkelmandje.

Klik op “Winkelmandje” rechts bovenaan of “Winkelmandje bekijken” bij de popup aan het winkelmand-icoontje.
Hier kan je nog eens alle producten nakijken en indien nodig aanpassen door op het product te klikken. Bij producten die uit meerdere onderdelen bestaan klik je op het hoofd-product. Je gaat dan terug naar de productpagina en kan alles aanpassen. Om af te sluiten klik je gewoon op “Winkelmandje Bijwerken”.
Indien je een kortings- of cadeaubon hebt kan je deze hier ook inwisselen door ze in te voeren in het vakje in de rechter kolom en op “Kortings- of Cadeaubon Toepassen” klikken.
Wanneer je zeker bent dat alles klopt klik je op de knop “Doorgaan Naar Afrekenen”
hoe-bestellen-winkelmandje

Winkelmandje pagina

4. Afrekenen.

Bovenaan deze pagina vind je de links om in te loggen indien je al een account hebt en om je
kortings- of cadeaubon in te ruilen moest je dit niet gedaan hebben in het Winkelmandje.
Hieronder vind je 2 kolommen.
Links vul je jouw gegevens in
Velden met een * zijn verplicht .
Wil je een account aanmaken (niet verplicht), vink dan “Een account aanmaken?” aan en vul een wachtwoord in.
Wil je jouw pakje op een ander adres laten bezorgen?
Vink dan “Verzenden naar een ander adres?” aan en vul het adres in.
Wanneer je jouw pakje liever in een ophaalpunt van Bpost ophaalt kies je in de rechterkolom (of onderaan bij mobiel) bij Verzending voor “Ophalen in bpost-punt” en met de knop “Selecteer Servicepunt” kan je het gewenste punt opzoeken.
In het laatste vakje “Bestelnotities” kan je nog opmerkingen meegeven waar we rekening moeten mee houden zoals b.v.b. “Niet leveren op dinsdag”.
In de rechterkolom (of onderaan bij mobiel) staat bovenaan nogmaals jouw bestelling met daaronder het subtotaal (incl. BTW).

Kies nu de gewenste verzendmethode.
Indien je in aanmerking komt voor Gratis verzending (vanaf 50 euro in België en 85 euro in Nederland) staat dit
automatisch geselecteerd en staat naast Ophalen in bpost-punt geen prijs.

Hieronder wordt het totaalbedrag weergegeven.
Hier komen geen extra kosten meer bij.
Alle betaalmogelijkheden zijn gratis.

Vervolgens kies je de gewenste betaalmethode.

Het enige wat nu nog rest is akkoord gaan met de algemene voorwaarden.
Klik op Bestelling Plaatsen om de bestelling te bevestigen.

hoe-bestellen-afrekenen

Afrekenpagina

5. Betalen.

Indien je NIET voor overschrijving koos word je nu naar de betaalpagina van Mollie geleid.
Zij zijn gespecialiseerd in online betalingen en handelen ook de betalingen voor Het Wenshuisje af.
Volg nauwkeurig alle instructies op.
Wanneer de betaling succesvol werd voltooid kom je terug op onze website en zie je “Bedankt Voor Je Bestelling!” met
nog eens al de gegevens zoals ordernummer, datum, bedrag en betaalmethode en de bestelde producten staan.

Indien je voor overschrijving koos kom je direct op deze bevestigingspagina terecht en vind je hier ook de betaalinstructies.
Je zou dan ook een bevestigingsmail in je mailbox moeten ontvangen hebben (controleer ook even je spambox).
Hierin vind je dezelfde gegevens als op de bevestigingspagina.
Kijk alles nog eens goed na.
Als je hier een probleem of foutje opmerkt, je had b.v.b. toch liever een andere kleur gewenst. Of wil je jouw bestelling annuleren?
Neem dan direct contact met ons op via orders@hetwenshuisje.be of antwoord op de bevestigings-mail.
Het is beter dit nu recht te zetten dan dat je het verkeerde product toegestuurd krijgt.

hoe-bestellen-bedankt-bancontact

Bedankt voor je bestelling (Bancontact)

hoe-bestellen-bedankt-overschrijving

Bedankt voor je bestelling (overschrijving)

6. Inpakken en verzenden.

Indien je voor directe betaling koos en alles is op voorraad word jouw Pakje vol Geluk meteen klaar gemaakt.
Anders gebeurt dit van zodra wij jouw betaling ontvangen hebben.
Dit wordt verschillende malen per dag gecontroleerd.
Wij controleren alle producten, pakken ze mooi en zorgvuldig in en maken het pakje klaar voor verzending.
Je ontvangt dan een e-mail ter bevestiging en met een link om jouw pakje te kunnen volgen.